İyi akşamlar kızlar bugün bebeğime mama alışverişine gittim her zaman 144 TL ye aldığım mama Aptamil olmuş 190 yani hipp den bile pahaki olmuş çok üzüldüm el.mahkum aldım ama bı kerede bu kadar zam olur mu mamaya bence mamalar ve bebeğin ihtiyacı olan ürünlerde fahiş fiyat artışı olmamaliydi bütçemi aşırı zorluyor ama mecburum inanın bilsem böyle artıcak bi şekilde stok yapardım şoktayım 😢