Alvindmrkl ilk banyosundan itibaren hep tek yıkadım ben. Küvetini doldurup içinde yüzdürüyordum, suyun içinde masaj yapıp karnını falan ovardım. Sonra kucağıma alıp yıkayıp çıkarırdım. İlk iki ay bu şekilde yıkadım, her banyoda daha küvetinde yüzerken uyurdu 😍
iki aylıktan sonra küvetini kaldırdım, eşim veya ben hangimiz müsaitsek kucağımızda yıkayıp çıkarıyoruz. 8 aylık oldu, artık genelde eşim yıkıyor ben giydiriyorum