MSU2021 Bende hem Sevi bebe reflü yatağı hem de babynest vardı. Reflü yatağı küçük gelince reflü yatağı üstüne babynest koydum alttaki kurdelasini da çözmüştüm ayakları rahat etisn diye öyle yatırdım. Sanırım 6 aya kadar öyle yattı. Beşiğinde de öyle yatıyordu. Ana kucağı da vardı gündüz uykularında kullanıyordum. 6 aydan sonra normal yatağa geçti,sigmamaya başladı😊