Prensinannesii Yelda35 madem zmalanoyor o zaman devlet hastanelerinde imkanlar çoğaltılsın bari. KBB a götürecemm oğlumu 15 gün sonrasıma randevu veriyor diş için bakıyorum zaten randevu yok mecbur kalıp özele gidiyorduk oda olmaz bu gidişle
Merve201119 Yelda35 ben oğlumu ege üniversitesinde profesörü goturuyordum 245 lira ödüyorduk ocak ayına randevu verdi tekrar çocuk paikiyatristi bakalım ne kadar olacak randevudan bir kaç gün önce arayip ogrenecem acı gercegi😒😒
Yelda35 BuzluKahve tabiki bizde bu zamana kadar hep özele gittik ama artık tercih etmeyi düşünmüyorum çok zor da kalmadıkça
covirgin Yelda35 uzun zamandır bende devlete götürüyorum. Özel hastane para tuzağı resmen en ufak bi grip olması bize 500-600e mal oluyordu ve yaptıkları ekstra bişey asla yok
egelsenkonuss Yelda35 ya bizimki ne kadar oldu acaba. Yarın arayip öğreneyim hangi hastane acaba zincir olan bı yer mi
egelsenkonuss Yelda35 bizde memorila gidiyoruz başka sehirdeyim acaba zincir hastaneler hep mi aynı yukseldi ? Sağlık sigortası yazmissinz o nasıl oluyor
TospikOglusum Yelda35 Burnunu temiz tutun bizde de olmuştu burnu dolmuştur birde dış cikariyosa o da etki ediyo
tirtilinannesii Yelda35 Doğum yaptığım özel hastanede devam ediyorum herşeyde %50 indirimim var 6 aydan sonra normal fiyata dönecek inşallah o zamana kadar çok fazla zamlanmaz 😢
sevimlienerji TospikOglusum yaşadığınız şehre kişiye gittiğiniz hastane ile anlaşmalı olan sigorta şirketine göre fiyat değişiyor Ben oğlum ve kendime 1.200tl yaptım 1 yıllık bir sigorta bu
sevimlienerji Mavilii özel hastane yatarak yada ayakta tedavi tahliller vs. Hiç birine ucret ödemeden muayene olursunuz
TospikOglusum sevimlienerji çok uygun peki kaç kes ayakta tedavi var,cekap var mı ,harç harici girişte ücret ödenmiyor değil mi?tahliller herşey bedava dimi
TospikOglusum sevimlienerji bildiğim kadaryla 5yasindan küçük çocuklar ebeveynlerinden en az biriyle sigortalı olabiliyr yanlissam düzelt canm .çok uygunmuş ya bana 2650tl çıkardı burdan bir arkads nakit istedi çünkü kredi kartım yok yaotramamstim
sevimlienerji TospikOglusum tahliller ücretsiz oluyor fakat giriste sadece 15tl ödeme yapıyorsunuz o devletin aldığı bir vergi çünkü 2 yaşından küçük çocuklar tek başına sigorta edilemiyor 10 defa ayakta tedavi hakkınız oluyor