Kızlar bebeğim 4 aylık ve sürekli huzursuz hiç öyle bırakım de dursun modunda değil sürekli bir sıkılma sürekli mızmızlanma sürekli ağlama uykusunu bazen tam alamadığında aşırı huysuz kalabalık ortamds durmuyor uyurken çok cabuk uyanıyor gece ve öğlen uykusunda güzel uyuyor baska yok ne yapacağımı sasırdım benım gibi olanlar varsa yazabilir mi