hulyaaa-123 Benim hep yapışıyor ve çıkaramıyorum anneler sonuç hüsran oluyor bide özene bezene kek kalıbı alıyorum var mı püf noktasını bilen?
Yazannesi1 hulyaaa-123 silikon kalıbı güzel tereyağ iLe yağlıyorum ondan sonra keki döküyorum. Benimkininde ortası pişmiyor 🥲
Deletedmom8453 hulyaaa-123 Altını iyice tereyağıyla yağıyorsun ustune Nusretin tuz serpmesi gibi un serpiyorsun öyle keki yayıyorsun
pogacayanakli_aylamm Yazannesi1 fansiz ayarda psiirin bende fanli pirisiridum ortasi cig kalirdi fansiz yapiyotum cok gzuel oluyot. B
Belis-mom Deletedmom8453 ben bir de bu işlemden sonra buzdolabına koyup bir on dk bekletiyorum hiç yapışmıyor 🙋🏻♀️
Mom5441 Deletedmom8453 Altını iyice tereyağıyla yağıyorsun ustune Nusretin tuz serpmesi gibi un serpiyorsun öyle keki yayıyorsun @hulyaaa-123 Böyle yapıyorum bende ve sonuç😂 önce yaglayıp sonra unluyorum (serpiyorum) kalıbı.Sonra kalıbı ters cevırıp kalan fazla unu döküyorum
BalarisiYusra hulyaaa-123 Demir döküm kek kalıplarında direk çıkıyor diğerlerinde yapışıyor güzelce yağlayıp unlayın
Saripapatyammm hulyaaa-123 Islak bez koyuyorum altina. Baktim takildi cikmayacak gibi. Zorlamadan kalibi suya oturtuyorum.
Mom5457 hulyaaa-123 kalıba dökmeden önce yağlıyorum güzelce canım kek pişince biraz soğumasını bekliyorum sonra bıçakla kenarlardan azıcık ayrılmasını sağlayıp ters çeviriyorum hiç parçalanmıyor
Masmaviiii hulyaaa-123 altı margarin ile yağlayıp un serpiştiriyorum her yerine faxla unu döküyorum soğuyunca çıkarıyorum kalıbından
Banu43 hulyaaa-123 firindan cikarttigimda altina islak bez koyup bekletiyorum ve kalibi yagladiktan sonra un serpiyorum kaliba biraz sonra kek harcini döküyorum
Nohutannesi hulyaaa-123 yağlayıp, unluyorum. Fırını kapadıktan sonra on dakika fırından çıkarmam. Çıkardıktan sonra da en az 15dakika ellemem keki ondan sonra ters çevirip çıkarırım. Aceleci davranırsanız ne yaparsanız yapın dağılıyor.
Irmakefe hulyaaa-123 canım kalıbı yağla mutlaka bide fırından çıkarır çıkarmaz mutlaka hemen tabağa ters çevir beklet bı sure direk düşuyo kek kalıpta kek kalıntıları bile kalmiyo
Laden hulyaaa-123 margarin yada tereyağ ile güzelce kalıbı yağlayın. Üzerine biraz un serpin ve 10 dakika kadar buzdolabında bekletin. Şıp diye çıkıyor🌺
Yazannesi1 aylizinannesiii bide ortası delik Ya kabardıkça ordan taşıyor ortası çiğ kalıyor ama kalıbıda iyi küçük değil 🥲
2022 aylizinannesiii 4 yıllık evliyim 2 İnci yilimda öğrendimki kek fanli ayar da piserse içi çiğ kalır mis 2 yılın sonunda ici de dışı da pişen kek yapmayı öğrendim 😊
gibicibicis hulyaaa-123 kabı yağlıyorum soğumasına yakın kaşığı kek ve kalıp arasına zarar vermeden sokuyorum sonra kabı ters döndürüp pat pat vuruyorum sorunsuz şekilde çıkıyor