Eski9 TospikOglusum ilaç değil krem kortizonluydu bıraktım bende stres yapmayın kafayla çok oynamayın temiz tutun ve mutlaka soğuk su çok iyi geliyor sanırım yazın mesela hiç ama hiç çıkmıyor çünkü hergun duş alıyorum soğuk suyla ondan çıkmıyor galiba hava da sıcak olunca yazın çok rahat oluyorum
Eski9 TospikOglusum Malesef öyle aşırı streste çok kuduruyor lanet yani belki o değildir sizinki bilemiyorum cildiyeye de çıkın kepek sampuanlari var bir sürü konazol ketoral vs vs gibi bunlardan biri iyi gelebilir ama bu sampuanlara saç alışınca yine tekrarlıyor tek dileğim başka bir yerlerimde yüzümde vs cikmasin
Busragokceberra @2kidss_ Merhaba Annemiz, Forumumuzda, bahsi geçen marka vb. marka katalog hakkında bahsedilmesine izin veremiyoruz.Bu yüzden yorumunuz silinmiştir tekrarı halinde askı uygulanacaktır.Anlayışınız için teşekkür ederiz. Mutlu Forumlar💐