Kızlar 6 aylığız ek gıdaya geçtik ama altımız çok kötü pişik ve yara içerisinde ne yaptıysam geçmiyor yediklerinden dolayı mı oluyor bilemedim sleppy bez ve ıslak mendil kullanıyoruz uzun zamandır tüm kremleri kullandım nafile. Başına bu durum gelen oldumu? Nasıl bi yol izlediniz bezi ve ıslak mendili değiltirmelimiyim siz ne kullanıyorsunuz