Mutlubebis Merhaba anneler, kızım 2 aylık. Geçen haftaya kadar kakamız azalmıştı günde 1 kere yapıyordu. 1 haftadır ise günde 4 kez falan kakasını yapıyor. Kıvamı normal ishal gibi değil. Günde 4 kaka bu aylarda normal mi çok mu ?