RuyasMom ben 18 yasindayken ameliyat olmustum ve icerdeki kikirdak taa o zamandan egri imiş, oncekeri bu kadar rahatsız etmiyirdu ve sanirim ki sigara dumanina alerjim var bu benim tahminim. Bazen oyle oluyor ki ard arda hapsirik krizi gibi ve kasinti ile. Hadi tikanmasa buna da raziyim. Yakin zamanda eczanede illiadin bulamadigim bir gun arastirmaya gectim,lazer ile lokal anestezi ile 10 dakikada icerdeki et ve konkalari küçültme yapiliyirmus,Ankara koru hastanesinde varmis,ufuk üniversitesi hastanesinde de. Simdi bu ara arastiriyorum ve artik en yakin zamanda gidecegim kbb ye. Yapalim derse hic beklemem ama ameliyat derse sanirim gittigi yere kadsr illiadin ile gidecegim. Ve basit girunen bu durumun yani tikanikligin tansiyondan cigere kadsr o kadar cok olumsuz etkisi var ki