Hanımlar hamile olduğunuzu eşine nasıl söylediniz. Şu şekilli şukullü söyleyenler bı öne gelsin hele 🤣 şaka bı yana ilk bebekte çok istedik ben acele ediyordum olmuyo sanıyorum belki cahilligimdi bilmiyorum midem bulansa hamile miyim diye gidip test yapıyodum o yüzden eşime pek bı sürpriz olmadı 🤣 gecenlerde yanlışlikla bı olaylar oldu o kadar denedik olmadı bu da tutmaz heralde falan diyodu ama galiba tuttu 🤣 test yapmadım yarın yapicam inşallah reglim 8 gün gecikti. Bu sefer biraz heyecanlı olsun istiyorum eğer pozitif çıkarsa nasıl soyleyim biraz akıl verin hele 🤣🤣🥰