Merhaba arkadaslar biraz uzun olacak kusura bakmayin bir konu halkkinda goruslerinizi alcagim
Evinize bir arkadasiniz geldi yakinsiniz esi ile esi bu evde bisi kokuyo deyip durdu sizde o gun borek yaptınız onlar icin firinda o odanin balkonunda o kokuyu aliyodur die onemsemediniz sonra ayni kişiler tekrar geldi bayramda ve yine esi bu evde birnkoku var evi havalandirin çocuk hasda olur vs dedi nasil.bir koku diye soruyosunuz nem.rutubet gibi diyor ama siz her gun her odayi yarim.saat bir saat havalandiriyosunuz temizligide herzman yapıyonuz o kokuyu siz almiyosunuz alisikdirik biz die bir kac arkadasinizada bizim evde su odada koku aldinizmi die soruyosunuz ama onlardan baska kimse koku almiyo kirilirmiydiniz kirilmazmiydiniz yani biyke bir sey daha hos söylenmezmi en basidi rahatsiz olsa su camlari acin cok sicak oldu denilebilir ki her an cami da ben acamam cocuk var evde ceryan yapar hasda olur die hani temmuz agusdos ayi olsa neyse