sevval_5481 valla ben işareti bekledim bekledim vermedi bende başladım artık 2,5 yaşında, inat etti alışmadı bende üstüne gitmedim, 3 yaşında alıştı ama zar zor yani ne sabır bıraktı bende tahammül 😂 şu an 3,5 yaşında hala büyük tuvaletini yaparken sıkıntı yaşıyoruz acıyacak diye korkuyor tutuyor tutuyor günlerce tutmaya çalışıyor sonra kaçırıyor 🤦🏻♀️ Ben mi geç kaldım bilmiyorum ikinci kızımda daha erken başlıcam bakalım o ne yapacak