gizemmdogann ya ben çalıştığım için saatler çok şaşıyor bizim . Normalde sabah 10:30- 11:30 1 saat uyuyordu, şimdi 11:30-12:30’a çekti. İşten 16:00’ da geliyorum o zaman uyuyunca da bıraksam 18:00’e kadar uyur ama ben 17:30’ da uyandırıyorum . Öyle olunca 21:30’ gibi yatıyor . Emdiği için de kesintisiz uyumuyoruz ama gece ¾ defa kalkıyor . Emmeyi kesmek istiyorum kesemedim 😔