Benım kızımda 12 ay 12 günlük aynı durum bızdede var gecelerı çok sık uyanıyor durmadan ağlıyor zor sakınlestırıyorum gündüz hep basımda zaten yanımda hıc ayrılmıyor gecede uyandığında kucağımda pişpişlemekten kollarım kopuyor gece emzırmeyı kestım tekrardan alışıcak dıye korkuyorum bu ara bazen susmadıgında memede sakınlestırıylrum 🤦🏽♀️🤦🏽♀️🤦🏽♀️🤦🏽♀️