Zynpada-4ekm 3ay 10gunlukken başlayıp 48gun sürdü 4.ay atağımız. Uykusu hep azdı 1 buçuk saatte fln uyanirdi doğdu doğalı ama ağlamalar bu zaman başladı. Atak dönemi yarım saat,10dk da bir kalktı. Smdi 6bucuk ayligiz hala yarım saat te bir uyaniyo ama az mizmizlaniyor o atak dönemi kadar çığlık kıyamet değil.ben de saate hep uyuyorum 10dk geç yatırsam yine yapar da fırsat vermiyorm az agliyo ağlarsa da. Uyku şans işi, inşallah sağlıklı olsunlar 5 6 saat uyutup uyanıp geri yatsınlar 😅