Ates33 Kızlar merhaba bugün 1aylık olduk sezaryenle ameliyat oldum dün çok ağrım vardı bugün sabah kalktım özel bölgem şiş davul gibi ve ağrım var başına gelen var mı
Elfvli Ates33 sezeryan olalı 16 ay oldu. Hic böyle bitsey gelmedi başıma. Başka bir problem enfeksiyon vs bir durum olabilir mi ?
Ates33 Elfvli bilmiyorum dikiş yermde kızarıklık bişey yok yarın sağlık ocağına soracağım olmazsa doktora gideceğim