yusufarasmom Prematüre bebeklerde demir ilacına hangi ayda başlanıyor internette doğar doğmaz yazıyor bu konuda bilgisi olan var mı
sademinannesi yusufarasmom bende doğar doğmaz başlanıyor diye duymuştum ama en doğrusu doktorunuza danışmak
Ccansuu yusufarasmom kızımda prematüre kansızlığı olduğu için 2 aylıkken başlamıştık ama kan değerlerine göre vermişti doktorumuz
defnesmomm yusufarasmom devit 3 d vitaminidir. Demir için olanlar 4 aylıkken başlatılıyor ancak doktor önerisi varsa daha erken başlatılıyor tabi ki
josefsmom Prematüre ya da değil o konuda bilgim yok ama genetik olarak herkeste Demir eksikliği kansızlık kronik sorun olduğu için yeni bir kanunla doğumdan itibaren kullanılıyormuş artık doktorumuz bu tarz bir açıklama yapmıştı 🤷🏻♀️
yusufarasmom Ccansuu demek ki bize gerek duymamışlar yoksa söylerdi ama yinede kontrole götürdüğümde soracağım