Merhaba kizlar kizim 2 aylik olucak çok agliyor ayağımda salliyorum sakinlesiyor ayagimi durdurunca uyaniyor ne yapacagimi bilmiyorum ev islerini yapamiyorum tüm gün ayagimda salliyorum sakin kalsin uyusun diye…elektrikli besik almak istiyorum kararsizim acaba onda sakin kalirmi …kullanan varmi aranizda ? Almağa değermi ?