Metehan123 öncelikle aynı durum bizde de oldu hala da oluyor o yüzden ben çok üstüne gitmiyorum eline veriyorum önüne koyuyorum minik minik sıvı olmayan seyleri tabiki, kendi yiyor o yerken de arada kasıkla teklif ediyorum çorba yogurt vs o an ne varsa menüde ona hazırladıgım, bir kaç kaşık yiyor beğenirse talep ediyor zaten, bazen de ona da bir kasık veriyorum onunla oynarken ben de yediriyorum. Ama katı gıda verirken bazen elimle ve ya onun eline vererek devam ediyorum öyle öyle çiğneme kabiliyeti bayagı gelişti