ozdem123 Dört ay önce sezeryan doğum yaptım.Emziriyorum. Fakat hiç adet olmadım. Bu durum normal mi benm gibi olan var mı? Sebebini bilenler paylaşabilir mi?
Alyam18 ozdem123 emzirmeden dolayı. Annem 2 sene emzirirmiş ve emzirmeyi bıraktıktan sonra adet görmeye başlarmış. Ben de ona çekmişim 6 aydır olmuyorum😁
Alyaninannesi_ Bende hala olmadım. Doğumdan snra adet olmayıp tekrar hamile kalınır mı ya 🤔 aklıma takılıyor hep ?
Fulyarcak Alyaninannesi_ valla bir bilgim yok benimde ama 1 sene olmayan varmış yani bazısıda erken oluyormuş kişiye göre değişiyor heralde 🤔
Alyam18 Alyaninannesi_ yuksek oranda koruyuculuğu var ama doktorlar güvenmeyin diyor. Kalınabilir yani.
Sevonuarin Alyaninannesi_ bu olayı bizzat arkadaşım yaşası 😂🙈10 aylık oglu var hiç regl olmadı dogumdan sonra emziriyyordu gecenlerde 5 haftalık hamile oldugunu ögrendik 🤷♀️olabiliyor yani .bende yeni doğum yaptım daha 1 aylıgız sizlerin yazdıklarından bilgi alayım bende 🙏🏻😇
Alyaninannesi_ Alyam18 Sevonuarin ayy yaa bi korku sardı beni şimdi 🤦♀️ 😔 kızım daha 5,5 aylık 😔 inşş yokturr 🙈
Sevonuarin Alyaninannesi_ inşallah yoktur yani elbette allah tekrar nasip etsin ama istenildiği hazır olundugu zamanda 🙏🏻😇suan bakman gereken bi bebiş var o bıdık bi büyüsün 🥰🙏🏻
asocialmom ozdem123 benim 3 ay olacak emzirmediğim halde adet olmadım henüz 1 seneye kadar normal 2 yıl olmayanlar bile var
Ballar Bende aynı durumdayım ama 2 kere leke şeklinde geldi gitti dedim ohh şükür oldum ama olmamışım böyle olan varmı peki arada lekelenme yaşayan bu neyin nesi acaba doktora gitsemmi
Gksaksl ozdem123 Benim lohusalığım 43. Gün bitti lekelenme şeklindeydi ztn sonra kesildi. 50. Gün adet oldum 2 gündür devam ediyor. Eski adetim gibi değil ama erkenden olmayı bende beklemiyordum.