kuzeyinannesiiiiii kızlar bebeğim 5 aylık sadece mama içiyor. bebelac gold ve sma kullanıyorduk ama bu fiyatlar nolmuş böyle siz nasıl yapıyorsunuz allah aşkına bi yardım edin nerelerden alıyorsunuz
Melike571 kuzeyinannesiiiiii aptamil kullanıyorduk. Hele ki 19 aylık ve günde sadece 1 biberon içiyor. 194 liraya aldık 3 gün önce az olmuş yaptıkları zam ayıp etmişler. 🙄🙄🙄🤷♀️
kuzeyinannesiiiiii Ogretmen_anneeee hipp en pahalısı sanırım ilk zamanlar kullanmıştık o zaman bile pahalıydı şimdi kaç para olmuştur bilemiyorum
kuzeyinannesiiiiii MavisacliAnaa allah yardımcımız olsun çok zor bebivita nasıl bebeğiniz ne kadarlık
kuzeyinannesiiiiii Melike571 çok beddualar ediyorum. keyfi vermiyorum keşke sütüm olsa da versem ama mecbur 🤷🏻♀️ iyi ya da kötü yine alabiliyorum alamayan o kadar insan doğru düzgün beslenemeyen o kadar bebek vardır ki içim gidiyor
Melike571 kuzeyinannesiiiiii canım benim sütüm yettiği halde günde 3 biberon mama içiyordu ki ilk 3 4 ay sütüm fışkırarak tazyikli gelirdi. Ama doymuyordu mecbur bende verdim. İyiki o zamanlar doğurup büyütmüşüm geröi hala mama da içiyor ama 1 paket 1 ay gidiyor. Rabbim yardımcımız olsun çocuk büyütmek çok zor zanaat. Beziydi mamasıydı doktoruydu hastalığıydı
Ogretmen_anneeee kuzeyinannesiiiiii golden goat daha pahalıydı canım bebeklerimiz için en iyisini almaya çalışıyoruz ama çok pahalı gerçekten Allah yardımcımız olsun
AselAryam12 duyguarsddn25 Su an için memnunuz. Kilo almasında vs. Bi sorun yaşamadık. Bi deneyin isterseniz
Ogretmen_anneeee duyguarsddn25 ben mama araştırması yaparken golden goat hipp combiotic ve evolvia önerilmişti . Soru bana değil ama yazayım dedim 😌
kuzeyinannesiiiiii Melike571 gerçekten devlet hastaneleri gidilecek gibi değil burda gem insanın yüzüne bakmıyorlar hem de çok kalabalık özel hastane muayenesi ayrı tahlili ayrı para bezler de almış başını gitmiş ıslak mendil de öyle allah hepimize yardım etsin