Slztr Arkadaşlar merhaba, daha yeni anneyim süreçleri tam bilmiyorum da, tam 1. Ay geçince mi gitmeliyim sağlık ocağına yoksa onlar beni arıyor mı öncesinde gelin diye bilginiz var mıdır?
Brcsuna Slztr sağlık ocağından seni aramaları gerekiyor aramazlarsa ben bi uğra sisteme doğum belgeni doğumdaki bebeğin ölçülerini falan girdir
Toprakaren Slztr canm benm dogum yaptığın zamansaglinocagini bildirmem gerekiyor o seni ilk aşısı icon önceden arayıp gün vericek ona gore görüceksiniz sonraki aşılar çinde ilk girişte konuşursunuz 3. Ayda ise özel aşıları var yaptiricam iseniz saglik ocagindaki ebeye bilgi verin ona gore asi zamanları hangi asiyi eczaneden temin edeceğimizi söyler ben bilgi vermedim diye beni aramadı özel aşıları icin
NinovaLemi Slztr sağlık ocağı aşı için b gün önceden arıyor sistemde numaranız varsa. Yoksa aşı günü direkt gidin sabahtan randevuya gerek yok. Aylik kontrolleri içinse çocuk doktoruna gitmeniz daha iyi. Devlette gidecekseniz öncesinde internet üzerinden ya da 182 den arayıp randevu alabilirsiniz. Ben özel hastanede doğum yapmıştım bebeğim doğduğunda ilk kontrolüne gelen çocuk doktorundan memnun kaldım ona gidiyorum bir gün önceden arayıp randevu almam yetiyor. Aşıları için sağlık ocagindan bir gün önce arıyorlar randevu almıyorum sabah 9-11 arasi gel diyorlar
-KAREN- Slztr aramasalar bile sen birinci ayın dolduğu gün git aşını yapıyorlar. Randevuya ya da giriş yapmana gerek yok. Hemşirelerin yanına gidiyorsun onlar vuruyor. 5 dk içinde işin bitiyor zaten . Yani benim öyle olmuştu ☺️