ZeynepHazal07 Ankakusu35 bende aynı sekildeyim canım korse kullaninca az az iniyor şuan pek birsey kalmadi
Ankakusu35 ZeynepHazal07 benim doktorum korse önermiyor ya kasları tembelleştiriyomuş:( yarın gidicem bakalım ne dicek
Ankakusu35 elis26 bugün daha iyi sanki aynı bahsettiğiniz gibi bende de hafif ağrı var dokununca enfeksiyon olabilir hafif dedi telefonda düne göre azaldı zaten doktordan randevu aldım ya iyileşicek galiba gitmeden hep öyle olur😂😂