Ankakusu35 30 gün önce sezeryan oldum dikişimin bir parmak yukarısında ilk günden beri hafif bombelik vardı o şişlik iki gündür arttı yukarıdan baktığım zaman dikişimi göremiyorum ve kızarıklık oluştu aynı durumu yaşayan var mı acaba?
Cambardak Ankakusu35 sonradan oluşan bombelik ise dr gitmelisiniz derim ben ama belki vardı farketmenizmyeni oldu durumu çok anlamadm ama dikilen yer bizimde bombelik gb değilde bi farklı yani ama o kısmın üstü gb algıladm 🤷🏻♀️
Lulemom Ankakusu35 bende öyle bir şey olmadı. Sonradan olduysa belki sıvı birikmesi yada enfeksiyon falan olabilir. Doktoruna bi ulaş istersen
escmrk Ankakusu35 benimde vardı o şişlik doktor normal dedi ne kadar sürdü hatırlamıyorum ama zamanla düzeldi
Tweetyy Ankakusu35 tam dikisin ustunde bende de var o bombelik. 17 gun oldu sezaryen olali dr normal dedi ilk günden beri var. Ama kızarıklık varsa iltihap olabilir mi? Bi dr a gozuk istersen ya da ulasabilirsen foto at dr una
Cambardak Ankakusu35 üzülme korkma ama geç de kalma kendine dikkat et üşütmemeye çalış bence direk dr a git
NinovaLemi Ankakusu35 şişlik bende 1 aydan sonra azalarak geçti. Dikiş değil az üstü sismisti. Kendiliğinden geçti. 2 ay oldu hala kendi cildime göre kızarık gibi gözüküyor
Beyzza16 Ankakusu35 bende 5 ay önce doğum yaptım benimde aynı şekildeydi hafif şişlik vardı yani yukardan bakınca dikiş gözükmüyordu sezeryan göbeği dedikleri sanırım o 😄 2 aydır falan yok indi baya geciyo yani merak etme
Ankakusu35 Beyzza16 olabilir kilom falanda yok çünkü 😂yarın doktora göstericem çok merak ettim🙈 birde benim kızım var 16 aylık onu parka götürmüştüm kaldırıp indirdim tabi sonra bir farkettim böyle olmuş
1234554321 Ankakusu35 Geçmiş olsun iç dikisde açılma olmuş olabilir tarif ettiğiniz bölge iç dikişlerin olduğu yer doktora gostermenizde fayda var
Rmys_27 Ankakusu35 bende oldum ama bombe fln olmadı ince görünmeye dikiş izi var gayet sağlıklı ıyı durumda iltıhap fln olabılır tendirdüyot sürdünüz mü