Annezamani Merhaba arkadaşlar çocuğuma 2 ay önce astım teşhişi konuldu koruyucu bir ilac kullanıyoruz şimdi birkaç gündür çok çabuk yoruluyo aynı durumda olan annelerimiz var mı yardıma ihtiyacım var önerilerinizi bekliyorum neler yapıyorsunuz