bilge146 Merhaba anneler .17gunluk bebeğim influenzadan 2gundur hastanede yatıyor atesden dolayı hastaneye gittiğimizde öğrendik babası 5gun önce ateslenmisti ondan geçmiş büyük ihtimal bizimle aynı durumu yaşayanlar varmı çok korkuyorum endiseliyim
Gizoooo bilge146 canım Rabbim şifa versin. Bebeğim olmadı 2 yıl önce ben olmuştum ama ayrı ilacı vs var o yüzden iyileşir diye düşünüyorum çok çok geçmiş olsun
bilge146 İyi Ebrmml bebeğim şimdi 1 yasinda ben unutmuşum bile o günleri canım 1hafta kaldı bebeğim hergun süt sagip verdim canım günde 2 kere emzirmeye yanına girdim çok şükür 1 haftaya toparlandı ilaç tedavisi bitince ev cikti
Ebrmml bilge146 Allahım bir daha yaşatmasın 🙏🏻 bizimkine testte yapmadılar ateşi en fazla koltuk altından 37.3 gördüm o yüzden şimdilik takipteyim