Kızım sadece anne sütü alıyor 4 aylık olmak üzere gelişimi iyi çok şükür fakat son zamanlarda sadece 5 dk emiyor göğsüm iniyor ama boşaltıyor hissediyorum. Emme süresi azaldı ve saat başı emerdi simdi 3 saatte bir falan emiyor. Normal mi ? Ve gece 1-2 sefer emiyor az gibi geliyor sizlerin nasıl uyandırmak istemiyorum emzirdigim an uyanıyor ne yapmam lazım bilemedim. Bezinde de mavi çiş gostergesi tam dolmuyor yarım doluyor önceden her altını açtığımda tam dolu olurdu kaka yaptığında değiştirmeye açtığımda az mavi oluyor sizlerin nasıl kaç saat arayla ve gece ne kadar emziriyorsinuz?