pinar5595 11 aylık hiç vermedim, eksikliğini de duymadım, benim bebeğim iştahsız belki ondandır zaten sayılıdır yani ağzını açtığı. Ama daha bu akşam tarif bakıyordum kitaptan, 1 yaş sonrası mamayı günde 1 - 2 defa vermeyi düşünüyorum o zaman muhallebi gibi yapar içine ezerim dedim, önden bi denemek istedim. Güzel olursa yazarım size de tarifi buraya.