Birprensannesi12 9ay 9 günlük kızım inanki bezdim bakıyorum atakta yok demekki atak diye bir şey yok çünkü ne zaman baksam hep tersi çıkıyor şu bir haftadır inanılmaz yoruyor uyku yok sürekli mızmız ağlıyor benden başkasına gitmiyor ağlıyor sürekli yakamı çekiştiriyor nefes alamıyorum ev göçtü gidiyor 🥺 bitanede liseye giden oğlum var sabah 6 dada onu yolluyorum okula 😩