almazmemmedli1 Kızlar merhaba.kimler bu durumda.kabız olan anneler burda mı?nasıl baş ediyosunuz?neden olurki öyle kuru yemeklerde çok yemem.dikkat ederimde hep..neredeyse doğum yaptığım günden beri böyleyim.
Hilal-95 almazmemmedli1 bnmde öyle affsersin ama sanırım makat çatlağı bile oldum çok canım yanıyor kayısı felan asla işe yaramıyorm normalde form çayı iyi gelir bana ama içilmiyormuş emzirirken
Mlkhrn almazmemmedli1 sabah kalkınca iki kuru kayısı, iki kuru incir ve bir bardak sıcağa yakın ılık su için. Akşam yemeğinde bir kase yoğurda bir tatlı kaşığı keten tohumu koyup tüketin. Diyetisyen tavsiyesi ile yaptım 4.gün normale döndü
Hilal-95 almazmemmedli1 normal doğummu senınkıde napıcamı şaşırdım okadar su içiyorumki midem parlıcak🤣🤦🏻♀️
almazmemmedli1 Evet normal doğum oldu.ben Azerbaycanlıyım bu arada))ne zamana kadar sürürki bu hiç bilemiyorum.bebeyim 26günlük bile