16 gün oldu doğum yaptım bi oğlum oldu bi gece yanımda kaldı sarılık oranı çok yüksek dediler hastaneye yatırdık sonra dediler klinik enfeksiyon kapmış onada alıştım dediler nefes darlığı çekiyor tedaviye başladılar çok şükür ki nefes darlığı ve sarılığı normale dönmüş ama bu seferde dedilet bir kan değeri çok düşük çıkıyo benim kanımada baktılar genetik mi diye benimki normal çıktı trombosit dedikleri bi kan değeri düşükmüş yani yarın öbür gün parmağı bile kesilse kanı durmazmış çok kan kaybedermiş 15 gün oldu yavrum hastanede yatıyo yaşayan varmı nasıl bi tedavi. İzlediniz yada neler yaptınız..