gDa Hanımlar merhaba. Bebeğim 15 aylık ama yürümüyor. Sıralıyordu ama bu ara onu da yapmaz oldu. Sadece elinden tutup yürütüyor. Desteksiz ayakta da duramiyor. Benim durumumda olup bebeği bir anda yürüyen anneler var mı?
Pamukprensveannesi gDa benim oğlum da 15 aylıkken yürüdü merak etmeyin sabırlı olun şuan 20 aylık ama mesela merdiven felan çıkamıyor tırmanamıyor vesaire.
EmineB10 gDa sıralarken falan düştü mü acaba. Benim yeğenim yeni yürümeye başlarken sert bir şekilde düşmüştü sonra bir süre erteledi yürümeyi iyice korkmuş yavrum. Bi de ısrar ediyor musunuz bilmiyorum ama ısrar etmeyin üstüne gidince ters tepiyor
Bournemount İnstagramdan theanalık diye bir hesap var canım.onunda bebeği 18 ayda yürümüş belki bakmak istersin
ElmarNarmin Oğlum 14aylık yürümüyor. Elini bırakınca serbest 10saniye duruyor. Tutunarak heryere gidiyor. Evimiz iki katlı , oraya çıktı bugün kendisi merdivene tırmanarak
gDa ElmarNarmin Benim kızım da elinden tutunca gidiyor. Ama tek elini bile bıraksam devam etmiyor destek istiyor
gDa EmineB10 Yok düşmedi. Fazla korumaciyim belki de o yüzden gecikti. Israr etmiyorum. Elinden tutturup yürümeyi çok seviyor ama tek elini bile bıraksam yürümüyor bekliyor