Birbebek34 bende aynı konudan muzdaribim oturma odasında diğer odalarımda da görmeye başladım resmen evden soğudum 6 aylık kızım var emeklemeye başlayınca ondan korkmaya başlıyorum nasıl olacak diye her türlü ilacı denedik tarım ilacı bile yaptık resmen bağışıklık kazanıyor bunlarla bizim binada herkeste var lavabo giderlerinde gördüm demişti komşum bakmaya cesaret edemedim lavabo açıcı dökmeyi düşünüyorum hepsine sende bir bak canım oralara banyodan başladı çoğaldı benim