Sevgili anneler 2.5 yaş kızım 1.5 tog tulum ile 22.5 derecede icinde birsey yokken sicakliyor ve giymek istemiyor ustunu de ortturmuyor lcw den uyku tulumlarına baktim bu sıcaklık için ince pijama üstüne giydirmeye hangi tarzı önerirsiniz pelus mu daha sicaktir polar mi cok sicak tutmasini da istemiyorum yine giymez