İki tane kızım var biri 2 yaşında diğeri 9 aylık. Bu zamanda kadar öğle uykularına hep anda yatırdım. Küçük olanı hamağa koyup diğerinide ayaklarıma sallayarak uyutuyordum. Gel gelelimki küçük olan artık hamağın kenarlarında turup kalkıyor kalkmaya çalışıyor tabi büyükte ayağımd olduğu için aynı anda uyutamaaz oldum. Küçüğüde ayakta sallayıp uyutup öyle hamağa koymam lazım. Siz iki çocuk anneleri nasıl yapıyorsunuz?