yusufarasmom 3 ay 15 günlük bebeğim var parmağını emiyor sürekli neden acaba bu durumu yaşayan anneler var mı?
Bir_prens_bir_prenses yusufarasmom Çok normal kendini tanımaya başlıyor yakında çığlık atacak ağu ugular baslicak😂
DurununAnnesiiii 3.ay 10 günlük benim kızımda bugun elini ağzına aldı bi kaç kez sanırım bu zamanlarda normal tanımaya çalışıyolarmış ellerini falan öyle okumuştum. Ama tecrübeli anneler daha iyi bilir ☺️