Çok normal benim oğlum 16 aylık hala yabancılıyor. Bi de açıklama yapmaya çalışıyorlar kayınvalidemler kimseyi görmedi pendemide ondan böyle diye. Biz bile yabancı görünce tedirgin olabiliyoruz küçücük bebekler tabi ki tedirgin olacak. Bi de yamyam gibi üzerine atlamaya çalışıyorlar