4 ocakta 3 aylık olcaz inşallah 2. Aya girdiğimizden itibaren meme reddi yaşıyoruz meme + mama gidiyoruz sütüm az doktor tavsiyesi üzerine mamada başladık emmiyor memeye geldiği an evi inletiyor ağlaması ile sütüm az tamamen kesilmesinden korkuyorum 6. Aya kadar emseydi npcz çok stresliyim mamada az içiyor kilo alımı da az