Sütünüz gayet yeterli maşallah.. siz kalitesini artırmaya çalışın.. protein ağırlıklı beslenin .. hatta karbonhidrattan bir süre uzak durun gaz yapıyor zaten bebeğe.. kilosu düzelir.. bizim de ilk aylar çok zor almıştı hatta mama vermiştik beslenmeyi değiştirince kilosu düzeldi.. bir de yediğimiz miktarı biraz artırın ben acıkmıyordum ilk başlarda çok az yiyordum bence o da etkili