Oğlum ellerini ve eline geçen her şeyi sürekli ağzına götürüyor tamam bu normal ama bugün fark ettim ki elini emerken bakmaya çalışıyor ve gözleri şaşı oluyor 3 4 kere yaptı bunu sürekli yaparsa şaşılık kalıcı olur mu yada göz kayması falan olur mu bilginiz var mı bu arada oğlum 4 ay 20 günlük