Mavi1_ozdenir baya her şeye takıntısı vardı. Doktorun bize söylediği bu hastalığın aileden geldiğini ailede annede veya baba varsa çocuklarda olduğunu söylemişti temizlik düzen takıntısı istemediği yapıldığında bağırıp çağıran bunun gibi bir sürü örnek vermişti ama baya oldu eşimin anneside maalesef öyle annemi anlatıyorsun demişti. Hatta bu hastalıkların sadece takıntı olarak değil başka şekilde çıktığınıda söylemişti sürekli baş ağrısı eklem ağrısı gibi şikayetlerde olur demişti. Benim eşim sürekli ölmekten korkuyordu panik atak geçiriyordu ve biz sürekli hastanedeydik sürekli kavga ediyorduk heleki korona zamanı evin pis olmasına asla tahammül edemiyordu ortada bir bardak olsa neden burda diye kavga çıkartırdı. Daha sonra tansiyonu çıkmaya başlamıştı tahlil vs yapıldı gece uykusunda tansiyonu 20lere çıkıyormuş haberimiz yok kalp doktoru sakinleştirici ve tansiyon ilacı vermişti sonra psikiyatriste gitti ve senin tansiyonun yok ben sana hepsini bıraktırıcam dedi ve bıraktırdı Allah bin kere razı olsun. Birde en önemli söylediği tedaviye sen açık olucaksın yoksa ilaçları kullanır kullanır durursun demişti