dilek_demr58 ben kendim bu sekilde yaptim: bal, seker, tuz ve hayvansal sut haric her seyi 6.aydan itibaren verdim. Ispanak ve pirasayida o zaman vermistim. Pirasayi buyuk parca kesip buharda pisirdikten sonra az biraz zeytinyagi ustune dokup eline veriyordum sonralari yemek olarak verdim. Ispanakta butun olarak sonrada kuculterek.alerji besinlerin ne oldugunu googledan bakmistim cok guzel resimle aciklama oluyor (sut, deniz urunleri, kuruyemis vs.) Onlar haric hic birseyi 3 gun kurala vermedim.