Mery103 RainOverMe üyeliğim var ama aktifleştirmedim galiba ona bı bakayım canım teşekkür ederim şuan ihtiyacim yok 😇
Mery103 RainOverMe 4 beden kullanmaya başladım bebeğim 3 aylıkken 7 kiloydu şimdi 4 aylık olucaz 3 gün sonra bilmiyorum henüz kilosunu
RainOverMe Mery103 sleepy 7 kıloyken sıkıyordu kızımı 4 ve 4+beden ustelık, kızım 11 kılo var su an 4 beden goon yenı kucuk gelmeye basladı. Bebegın anatomık yapısı da onemlı tabı.
RainOverMe Mery103 genelde kasada halletmeri zor olabılıyor telden de yapabılırsınız oradan halledemezsenız🤗 size coktan gelmıs olması gerekıyormus e postanız tanımlı degıldır
RainOverMe Mery103 halledersınız. Gecen bı anne yazmıstı e posta gelmeyınce bılgılerı uygulamadan sılıp tekrar yazmıs telefon e posta falan oyle onaylanmıs🤗 aklınızds olsun
Saykoogg Mery103 bende de var hediye geldi kremli diyolar bez için yumuşaklığı güzel ama çişi tam içine hapsetmiyo sanki bebeğimi rahatsız etti sleepy en iyisi sanırım