@Cnsutrkmn Benim de şu an 3 ay 10 günlük. 2 buçuk aylık bile değildi. Şöyle bir deneyeyim dedim, uzanırken elini tutup kaldırayım bakayım kalkacak mı dedim kalktı ve ne kadar hoşuna gittiyse o zamandan beri sürekli kalkmak istiyor. Uzanırken elini tutmaya korkuyoruz. Hele dizime yatırdıysam yandık kendi kendini başını kaldırıp oturmaya çalışıyor Ki bir de beceriyor yani ama hemen geri itekliyorum. Doktora sordum kendi kendini kaldırabiliyorsa 4,5 aylıkken filan yavaş yavaş destekli oturtmaya başlarız ama şimdi izin verme geri yatır hemen dedi.