Cansuukoosee Anneler sağlık ocağına gittik kan sayımı yaptırın hastsnede dedi ona göre kan ilacını kullanmaya devam edersiniz dedi. Yaptıran varmı ilacı ne zamana kadar kullandınız ??
Elisa77ebru Cansuukoosee biz gittik ama öyle bı durum olmadı kan tahlılı yapıldı o kadar 9 aylıkken de normal bı tane kendı aşısı yapıldı
Gizoooo Cansuukoosee vallahi 8 ay bitiyor daha yeni başladık oda haftafa 2 gün yetersiz beslendiğini düşündüğümde veriyorum çünkü kan ilacı boşu boşuna vermemek için 5 ay ve 8 ayda tahlil yaptırdım. Bildiğim kadarıyla 1 yaşa kadar 1 yaşta yeniden tahlil yaptırıyor
irva Cansuukoosee 9.ayda sağlık ocağımız yaptı.1 yaşında da kendi doktorumuz.1 yaşında kestik kan damlasını.