5 aylık bebeğim havlar gibi öksürüyordu doktora gittik krup enfeksiyonu kapmış buhar makinesi aldık. Üzüntüden kahroldum. Doktor öyle bir anlatıyor ki sanki çocuğum kanser olmuş. Ağla ağla bi hal oldum dün cok üzgünüm. Daha önce bunu yaşayan var misin? Nasıl atlattınız?