Aliyeylmz27 3senlik evliyim 1 yaş 4 aylık bı kizm var bide 3 aylık oğlum var birz arka arka oldular iyikide oldular ❤️
Rivadan_35 Yasemin38 bende sandım en büyük makam yeri benim kaptın yeri m8 ama senmişsin 🤣🤣 bende 15 yıllık evli 14 yaş kızım 12 yaş oğlum ve 15 aylık minnok oglusum var
Ksedakaya Ogullarinaasikanne şuan nasıllar peki. Benim 5.5 yaşında ve 6.5 aylık oğlum var. Çok zorlanıyorum ☹️ Büyüyünce daha kolay olacağını söylermisin☹️
bjkbb Aliyeylmz27 bende 3 buçuk yıllık evliyim 28 ve 13 aylık kızlarım var bende hemen yaptım ve pespese oldular 🙂
Burcu011 bjkbb zormu peki peş peşe olması 23 aylık kızım var çok zor Bi çocuk korkuyorum 2.yi yapmaya 3 buçuk yıllık evliyiz