Merhaba.. Bebeğım 1 ay 4 günlük. 2 gündür çok ağlıyo doktor gazdan ve ya sancısı ola bilir dedi geçecek dedi ama ben kulak ağrısından şüpheleniyorum kakası mavi gibi ve çok huzursuz gece gündüz uyumuyor.. birde doymuyor bende fazla yedirmek istemiyorum süt içmiyo çünkü… napa bilirim??