Hlysarac bebeğiniz eğer arabayı seviyorsa sorun olmaz diye düşünüyorum,biz de bayram tatilinde Karadeniz turu yaptik çok sıkıntı yaşamadık tek sorun alt değiştirirken ya da emzirirken mola vermek biraz yol süresini uzatıyor ama sonra araba hareket halindeyken emzirmeye başladım,cuma günü tatilimiz başlıyor 17 saat yolculuk yapicaz inşallah iyi olur dikkat etmemiz gereken arabada.klima çarpmamasi onun dışında sorun olmaz diye düşünüyorum